Monday, July 24, 2017

Bila kau taknak makan tapi...

Pagi semalam. Masing-masing macam taktau nak breakfast mana. Semua blur.

"kita nak makan mana ni?"
"mana mana la, tak kisah"


Aku pun menyampuk, "aku on je. tadi aku dah makan dah. minum jela"

So semua pigi kidai ituuu mamak aaa


"adik, mau minum apa?"

Sorang sorang order air.

"OK MAKAN? MAU MAKAN APA?"

"ROTI TELUR SATU"


Cuba teka siapa order?


Aku :')


Tadi dah berzikir dalam hati taknak makan taknak makan. Sekali soalan dia macam sergah orang, terus aku pun makan jugak :')


Ape nasib jadi orang cepat lemah semangat kalau orang sergah suara tinggi tinggi....... :')

Habis la cite aku. Bye