Monday, August 24, 2015

sebab tiba tiba je teringat

(sila skip post ni kalau tak suka post yang emosional)

Nak cakap berdendam tu, idok ler...


tapi....


sedikit sebanyak, terkesan juga kat hati ni.

bak lirik lagu alyah, tak mungkin kerana sayang. kadang2 je koi terkenang kannnnye.


nak doakan awak kena macam apa saya kena, well, saya bukan lah kat side yang sangat-sangat teraniaya pun. sama sama ada salah. sama sama tak boleh teruskan. dah bertahun tak ada di track yang sama....


saya ulang, tak berdendam.


awak hilang perlahan-lahan
awak datang semula tiba2

lepastu hilang balik. eh rasa macam nak sedekahkan al fatihah je untuk awak.


awak pesan jangan makan hati jangan kecik hati


macam mana saya tak terasa semua tu kat hati kalau saya tak diberi penjelasan yang betul?


*geleng2 kepala sampai gugur rambut*


kahkahkahkah! hoi anak dara tak semenggah gelak cenggitu. ok...


Camni la. kepada diri sendiri, tolong. forgive and forget. tak luak mana kalau kau lupakan dan maafkan.


dan untuk setiap yang membaca, hati hati ketika berurusan dengan hati dan perasaan orang. 



saya harap, once awak ada anak gadis nanti, lelaki tu takkan layan anak awak, macam awak buat pada saya. tu je. itu sahaja. mekasehhh!



emosi lari sikit. dahla blog pun sepi pi pi pi piu piuuu~~

3 comments:

amira faqihah said...

Hmm betul,kdg2 x fhm org yg suka suka dtg suka2 pergi daripada hidup kita

Izz Hazwani said...

@amira faqihah kau datang dan pergi sesuka hati mu whoaah~~~

Izz Hazwani said...

@amira faqihah kau datang dan pergi sesuka hati mu whoaah~~~