Sunday, November 23, 2014

Improve le sikit

Tengok movie lists. Ajak kawan tengok movie.

"er, eh ala sume cite omputih. aku taknak la. lain la ko, dah terer english"

"der, subtitle ada kat bawah kan"

"taknak."



------

WHATSAPP & MOMENT.


"i love you b"

"i love you too"

"pliz dont leave me...."



Itu bahasa apa?



------------

Ko nak improve sesuatu, bukan setakat ambik kedatangan, duduk diam diam kat kerusi dan meja, dengar cikgu mengajar kat depan. Tak. Belajar ni ada banyak sumber. Tinggal pilih. Semua terletak kat kita. Jangan sibuk beralasan.

Sunday, November 09, 2014

Tips untuk minor sunburn

Kalau nak tahu lah..... salah satu cara nak elak major sunburn ni adalah tutup satu badan anda. Tinggalkan muka dan tapak tangan sahaja.



Tak ada ketara sangat belang sana sini serupa kuda belang. Tak percaya, buatlah. Ingat bila hangus kena panahan matahari ni ambik masa sehari dua je ke nak recover? Lama tahu tak..