Friday, June 20, 2014

Waras

Pernah tak -----
duduk sorang sorang. Mungkin masa tu tengah kacau minuman anti-clockwise dengan tangan kiri sebab awak memang kidal;
atau macam2 probability lain yang malas saya tuliskan kat sini.


Tiba-tiba tergelak. Mula-mula gelak kikikiki je. Lama-lama..



KAH
KAH
KAH!


Sebab dok flashback zaman macam badut yang buat lawak. Teringat zaman konon naif gila macam tak tahu apa-apa langsung. Blur. Blank. CLueless. Clumsy. Apa lagi/


Masa tu fikir, "kenapalah aku camni dulu. kenapa takda orang nak sedarkan aku. cis"


Rasanya kalau dirakam dan dimainkan semula aksi saya ni, saya pun fikir diri sendiri macam kurang kewarasan bila berdekah tak hengat istighfar.

No comments: