Tuesday, January 28, 2014

Anak panah lurus

Entah kenapa sejak belakangan ini saya rasa 'taste' saya lebih kepada fashion lelaki. Semua nak baju lelaki je kalau boleh. Kalau boleh la. Tapi tetap kena sentiasa sedar duduk letak fitrah sebenar saya sebagai kaum hawa. Tak gitu?


Menelusuri satu per satu gambar lelaki.. oh ya, saya tak pandang lelaki tersebut. Hanya imej yang ditampilkan mereka. Tertarik pada satu t-shirt simple. 




"in case kau jumpa any girl that you like in future, give her this shirt. 
simple pikaplain but to me thats cute"



"bagi kau, tak boleh?"


Dia ni, semakin hari semakin pandai menjadi seorang pemanah.
Tapi belum cukup tajam untuk menembusi saya.
:-)

------------

Nak pergi Adelaide tapi dah rancang untuk turut serta dalam trip ibu dan rakan - rakan sekerjanya.

4 comments:

Nizam Erul said...

Simple but Nice !

Nur Shafiq said...

trending (Y) saya singgah follow sini :) #670

Nur Hamizah said...

Yeahh kita geng. Selalu pergi kedai tengok fuyooo cantinya t-shirt, kemeja dia orang. Ekekekeke.

ayut said...

Eh?dialog atas tu mcm comel je....hihi