Wednesday, February 13, 2013

Day 10 of 365.

Assalammualaikum.
Dan hai.


Hiks.
Tu kalau awak nak terjemahkannya sebagai sedu pun boleh jugak.


Alhamdulillah celik mata lagi dan mampu sambut ulang tahun kelahiran yang ke ehem ehem pada empat Februari yang lepas. Terima kasih la sebab ingat. Atau pun sebenarnya lupa tapi atas jasa baik facebook, awak ingat jugak.

Cikgu cikgu buat ayat macam sadis betul bila beliau cakap "mintak maaf la cikgu tak ada apa nak bagi kat awak" Tapi sebenarnya cikgu bagi ilmu tu dah cukup sebagai hadiah untuk saya. Hadiah tu siap boleh dikongsi dengan orang lain.

Abang kedai kek - letak sebatang lilin walaupun saya beli sepotong kek je. Katanya buat wish diri sendiri. Ahh kejadah apanya nak tiup lilin sorang sorang. Terasa macam sepi selamanya pulak.


Yang lain-lain pun.. comel sangat. Terima kasih.


Makin meningkat usia ni makin tak rasa eksaited sangat pun.
Tahun ni saya rasa agak teruk sebab boleh terlupa kejap-kejap pasal empat Februari.


Tapi ada sesuatu yang ramai tak tahu....
Sesuatu yang berlaku seminggu sebelum ulang tahun kelahiran saya.
Sejak dua-tiga tahun kebelakangan ni.




6 comments:

Syamimi Hazirah said...

Happy belated birthday :)

Izz Hazwani said...

Thank you :)

Wijdan Hawani said...

Wanii! Happy Birthday! May Allah bless ^_^

Birthday anda sama ngan birthday bestfriend saya hohohh. Manakala birthday Husna Hunanemo sama ngan birthday bestfriend saya yang se lagi. Ahah *excited* how...

But why 10 of 365?

twinkle twinkle said...

ape yg belaku tuu?huhu

Izz Hazwani said...

Wijdan Hawani:
Wahai Bestfriend Wijdan Hawani, Happy Belated Birthday ok! Pehh kebetulan tu. So birthday awak bila? Mana tau kot sama dengan bestfriend saya ke *angkat kening*

Kak Mira:
Haaa itu masalahnya. Apa yang berlaku pun macam "eh apa jadi ni??" ha gitu. Pelik -_-

Izz Hazwani said...

OH HA DAY 10 tu sebab hari ke-10 menjadi remaja berusia tetttt.