Tuesday, September 18, 2012

Unfixable mistake

"Kau boleh tak berhenti jadi macam mak aku? Aku dah ada seorang mak so i dont need another one, please.

Sampai sekarang sebenarnya masih tak tahu mana silap saya dalam bercakap. Bila awak expect saya menjadi seorang kawan, awak kena sanggup dengar saya yang terlalu ringkas dalam komunikasi.



Dari sudut mana awak anggap saya yang bersikap seperti ibunda awak?
Sebab saya membebel? Sejak dari awal perkenalan kita lagi saya ni suka membebel.
Cuma sekarang ditambah dengan nasihat.


"Aku tahu sekarang kau nak berubah. Jadi lebih baik. Sekarang kau dah jadi terlalu matang. Terlalu serius. Sikit pun dah tak ada masa nak duduk sebelah tanya cerita terbaru aku. Sob sob" 


(asal sedih je mesti bunyi sob sob konon menangis. huduh bunyinya)

Sebenarnya taknak awak fikir perubahan saya meng-limitkan masa saya untuk lepak dengan awak atau apa. Cuma sekarang saya terasa macam terlalu penat. Banyak benda untuk dibuat. Banyak benda yang tergendala.



A true friend cares like a mom, scolds like a dad, teases like a sister, irritates like a brother and loves more than a lover.



2 comments:

twinkle twinkle said...

suke queto tu,,,rajin wani update blog skrg :)

Izz Hazwani said...

Sebelum ni selalu baca quote tu kat mana mana tapi tak cara sangat. Sekarang rasa dah dapat makna yang berkaitan dgn life sendiri :)

Makin dekat exam, makin membuak perasaan nak update blog.....