Friday, December 30, 2011

Get lost, fever.

Maaflah, berikutan sistem pertahanan majoriti penduduk dalam rumah ini adalah lemah, maka saya yang masih sihat Alhamdulillah ni harus menjaga para pesakit. Tak ada lah menjaga sangat....


*rasa dahi, panas.*
*membetulkan anak tekak*

Ini sebab berjangkit ke sebab semalam?


"Menangislah sampai ketawa"

Seorang SAYA tidak mampu membuat diri ketawa setelah menangis.
Seorang saya hanya mampu ketawa sehingga menangis akibat perasaan yang dipendam.
Okdah, berhenti.


Benda lain nak cakap tadi. Tapi dah lupa.
Sejak kebelakangan ni saya selalu jadi pelupa.


PIN code lupa,
password lupa.
Kadang kadang U yang ada sebelah I pun lupa.

Memandangkan sekolah bakal membuka mulut serta menelan kami, saya rasa adalah baiknya saya jarang menaikkan nama Izz Hazwani di permukaan timeline Twitter mahupun status di Facebook serta akaun akaun lain yang sememangnya menggunakan nama samaran sahaja.


Amende nak cakap lagi?
Lupa.


Dengan berakhirnya tahun 2O11, berakhirlah saya punya tugas.
Tugas menjaga adik-adik kecil seharian.


Dan separuh daripada 'gaji' menjaga mereka telah selamat ditelan oleh dompet yang hanya berjenama ELLE.

6 comments:

twinkle twinkle said...

get well soon wani :)

Izz Hazwani said...

Terima kasih akak :)

neeys reen said...

moga cepat sembuh,school is coming soon :)

Anonymous said...

mmg la lupe, saket tanak start skola. =) malina ishigaki.=)

PinQib said...

hohoh... jaga adik dapat gaji?? hebakkk

Izz Hazwani said...

Nees: Thnkyou:)

Sys:
Haha itulah. Asal sekolah je mesti mengada nak sakit.

Pinib:
Nak keee?