Tuesday, November 08, 2011

Tiger menangis, siapa kisah?

Bila kita nak orang tahu, kita kena fikir risiko dia.
Lubang hidung sama banyak tapi hati lain lain, wak.
Orang boleh buat macam macam nak rosakkan kebahagiaan orang lain.


So?


----------------
Sumber: AceroTiburon


Saya tolak awak atau awak tolak saya?
Jawapan awak, "Fikirkan"
Awak tau saya pemalas.


Bak kata pepatah iHazwani,
'Parut di tangan kita nampak tapi kalau cover dengan toplast tak nampak ah kan,
parut di hati siapa yang tahu'


Orang tanya saya okay ke tak.
Kalau awak dengar saya gelak cakap 'Im just fine' kat diorang,
awak mesti ingat saya happy kita ehmmm.


Saya tak menangis. Jujur tak menangis.
Tapi tak menangis tak semestinya kita tak sayangkan awak.
Tiger menangis pun takda sapa kisah. 
Saya menangis? Lagilah kan... (Ayat Attention Seeker ke apa ni?)


Gambar gambar tu, tolong dan dipersilakan buang.
Message saya, pun.
Tapi number saya, saya mintak jangan buang.



Daripada bercerita dekat fb, baik saya cerita dekat blog.
Boleh tambah colour colour, boleh bold, italic, underline.
Facebook bolehhh??

I guess it's over now.

No comments: