Sunday, June 12, 2011

Secret box The Wannababes

At last sampai jugak. Phewww, terima kasih Kak Ain. Dah lebih satu..dua.. ha dah empat tahun kot jadi peminat novel Kak Ain. Walaupun sekarang dah umur lima belas tahun kan, tapi still baca buku Kak Ain. Apa? Takdelah childish sangat kan. Lagipun novel melayu yang cinta cinta ni saya dah kurang baca. Dulu baca ANDAI ITU TAKDIRNYA pun dah meleleh air mata sampai menjerit jerit hentak kaki tumbuk dinding.


PTS One antara syarikat penerbitan yang novel diorg saya baca. Yang lain, baca novel inggeris kot. Biasalah, orang dah nak masuk upper form ni, nak impewuf sikit English. Nanti essay melalut lalut, saya jugak yang susah.




Manuskrip asal : Mr. Right Selebriti
Manuskrip asal : Zara Damansara Lebih Hebat Berbanding Sri Bangsar

Tadaa, buku nota je.



Secret box

Isi secret box:
Duyung Diva & Si Tanggang
Cinderella vs Rapunzellah
Diari Super 3G
Hero Rebut Popular


Done here. Saya nak belajar bersungguh sungguh sebab... oh saya taknak masuk SBP. Cukuplah panglima depan mata. Kalau nak sekolah lain pun, area kuantan je boleh? Saya taknak berjauhan dengan teddy teddy dan teman bergaduh saya <3 Nanti rindu. Huahaha okay next year, i'm not going anywhere. Yang penting... result cemerlang terlebih cemerlang gemilang terbilang satu malaysia!