Friday, June 10, 2011

iPad boleh simpan dalam poket



Kawan : Kau ada iPad tak?
Saya : Ada, tapi abang aku punya ah. Asal?
Kawan : Takde la, aku ingat nak pinjam nanti
Saya : Nak buat apa?
Kawan : Nak dengar lagu sambil jog
Saya : Kau nak pinjam iPad aku (punya abang) semata-mata nak dengar lagu?
Kawan : Haah lah, boleh masuk poket pulak tu

Sejak bila eh iPad dah di resize menjadi kecik?  Curious nya aku.


Saya : Weh, dah keluar ke iPad yang kecik boleh masuk poket?
Kawan : Bukan ke iPad mmg boleh masuk poket?
Saya : ...kejap. Bagi aku fikir kejap.


(source karenlovesyou)

Saya : TU BUKAN iPAD, TU iPOD LAH!
Kawan : Hehe sama lah tu.


(Segala conversation telah ditapis dan diubah suai)



Btw, saya nak mini vans yang MILO tu tapi, dekat rumah ni dah belambak milo. Anyone, boleh tolong dapatkan untuk saya tak? Aku tak kira! Nak jugak! Ni ha tengok ni -> Small Enough To Take Home

Mati mati aku ingat dah keluar iPad kecik. Segala gadget dah dikeluar kan dengan nama i- dihadapannya. iPhone, iPad, iPod. Mintak maaf lah, iHazwani bukan gadget anda yang boleh disimpan dalam poket mahupun hati ya =)