Monday, May 16, 2011

Daddy, I feel like crying

Oh-kay saya pejamkan mata pada pukul tiga pagi dan bangun...


Tiga jam je tidur dan kemudiannya dikejutkan dengan panggilan daripada Kiera Yusri. Dia yang sambut birthday harini, dia pulak yang tukang kejut. Memang sedap la bangun bangun je suara dah serak. Tak dapat nyanyi untuk birthday girl kan kan kan.



Harini saya bawak duit, kunci rumah, tisu nak lap hingus dan sony ericsson sahaja yelah saya tak mampu nak pakai gadget mahal mahal macam awak. Bersyukurlah apa yang kita ada sekarang. Kau kalau family tak mampu nak beli yang mahal, takyah nak gedik gedak mintak itu ini. Kasi penampo karang baru tau.




Saya pun dah penat menjerit jerit kehisteriaan sebab tengok manusia manusia kat atas pentas. Kesian dekat Fazrol sebab dia terpaksa dengar jeritan saya yang agak menyakitkan telinga. Kesian dekat Bashir sebab saya mengaum Awwmmm! kesingaan dekat dia. Kesian dekat sape lagi eh? Haa ye ah tadi saya diri dekat laluan tu memang untuk dilanggar pun kan? Lepas sorang sorang langgar saya. Yang badan besar yang badan kecik yang bawak beg besar gebadak yang bawak kamera tak cukup sebelah tangan yang bawak hadiah kiri kanan. Belaka nak langgar. Takde lah kecik sangat badan saya ni kannn


1. Kambing yang dulunya tak berapa kawan tapi sekarang dah kawan telah melakukan benda sweet yang kebiasaannya si gf nak boyfriend lakukan iaitu menyuapkan kek ke dalam mulut. Yeah nasib baik dia tak sumbat kek tu dalam mulut aku =,=' Sape cakap Kambing tak sweet? Eh aku lah tu~


2. Teacher peluk peluk lepas bagi hadiah tadi. Tu pun hadiah daripada 3Rajin kan. Sape cakap teacher tu macam err taktau nak kata apa. Dia okayyy apa just err taktau nak kata apa lah. I love you teacherrr. Dan oh tadi saya nak menangis sebab tak jumpa daddy (lah sangat kauuu) sebab nak wish selamat hari guru. At last, jumpa jugak daddy ohmaigod haritu dia hensem, harini macam kurang sikit lah pulak.

Singa makan kek comel kan? Singa mengaum pun comel haha perasan. I miss you kambing haha meremang bulu roma kau

No comments: