Thursday, April 21, 2011

Kawad pakai lutut

Minggu ni tak dapat tengok Dingdong Dantes. Memang suka camni. Time exam pun ada latihan kawad. Nasib baik ketiak i tak berpeluh fuhh *angkat lengan, hala hidung kat ketiak* K confirm wangi lagi.

  1. Kawad pakai lutut
Korang pernah kawad pakai lutut? And kawad sambil merangkak? Tahu tak sakit? Dan tahu tak rasa malu? Kena melutut dekat atas jalan tar. "Awak nak kawad pakai lutut ke?" Of course la kitorang taknak. Tapi kalau nak denda, jangan la kena pakai lutut. Tapi tak kisah laa. Yang kisahnya; ada sorang budak ni tangan luka sikit je nak report kat cikgu time kawad. Amboi kalau nak gedik pun, jangan kalahkan takhta i okayyy.



     2.  Datang awal ni apesal?
Pagi tadi ada masalah apetah dekat rumah. So pukul 7.30 pun golek golek lagi atas katil. Tapi masa tu dah mandi. Sepuluh minit kemudian baru decide nak pergi sekolah. Tu pun boleh buat muka innocent lagi. Sampai pagar sekolah, pengawas tanya "Ni apesal datang awal?" *Gelak gelak* Ahh awal tak awal, at least saya datang sekolah. Masuk class, the whole class pandang. Ohh exam lagi rupanya harini. Nasib baik seni je, kalau math? Memang saya lari balik rumah dah masa tu.



      3.Sapu sampah pun boleh luka
Ni bukan kes luka hati jiwang jiwang tu. Hari khamis harini adalah hari bertugas saya. Jadi saya sapu sampah dan sapu dan sapu. Masa sapu tu ada se___(pejodoh bilangan apetah) jarum dekat atas lantai. Saya kutip supaya takde orang terluka en. Tapi saya sendiri terluka. Jarum tercucuk jari; penyapu dicampak atas lantai. Mula mula darah keluar sikit. Bila pandang semula darah, dah banyak keluar. Hek eleh jarum je pun. Tapi darah yang menitik tu sampai kena dekat lantai. Titikan darah di Tiga Rajin~ (Kau ingat ada Limpahan Darah di Sungai Semur jeke?)



Berkatalah Pingu kepada saya; "Wini kalau bab-bab cheerleading memang lulus dah" Alorh biasew laa tu. Owang cheerleading kan gewdixx, sayew pown gewdixx gak. Nak wat camnew... sabo je lahh.

No comments: