Tuesday, March 15, 2011

First time jadi fasi best jugak

Heyy!

Lepas larian Panglima haritu, dengan tak berapa penatnya kitorang gerak SMK PANDAN. Jauh tak jauh jugaklah kan. (Sebenarnya aku tak lari pun. Badan dah elok elok skinny nampak tulang, kang kalau lari, tercabut kulit aku ni kang )


Pengetua sekolah tersebut mengalu-alukan kedatangan kami. "Terima kasih kepada cikgu dan fasilitators kerana sudi hadir blablabla" Fasi? Aku... fasi? HAHA ada hati nak jadi fasi padahal kau lesen pun takde dalam poket lagi. Boooo!


Disebabkan satu kumpulan satu fasi, aku angkat kaki pergi dekat kakak KRS dekat belakang sekali. Then, cikgu bagi satu case dekat kitorang. Setiap group akan diberi sorang budak yg dah injured. Group aku punya budak tu nasib baik kecik. Senang nak papah, senang nak angkut, senang nak seret, tapi tak senang nak masuk poket


Sedap lah kau kan keliling kau ramai perempuans + aku. Dapat baring atas riba pulak tu.
Uishh pangkat kakak tu dik oih haha gurau je


Ni case dia : Konon terjatuh masa tengah main dekat palang apentah. Sekolah diorang ada macam tempat nak main gayut gayut. Takpe, sekolah aku ada kolam. Mandi sama sama dengan ikan dalam kolam tu.
Kan best tuuu.

KRS + bomba
Comel tak comel tak? Comel macam fasi diorang lah tu hehe

Yang aku perasan kan. Kalau satu group tu ada lebih dari tiga orang, tak ramai pun buat keje. Entah entah sorang je buat keje. Mana mana pertandingan/aktviti secara berkumpulan, memang selalu camni. Eleh eleh macam korang tak pernah kena pulak.

8 comments:

twinkle twinkle said...

ahha sbb tu xgemar keje kumpulan :)

I.Hazwani said...

sebab tu lah sometimes "WHATS GONNA WORK? TEAMWORK!" tu takleh pakai lgsg

• Alya • said...

lagi satu. femes sat bdk laki tu :P

Teah Flop (: said...

bace entri wani teringat mase kem pengakap. kena kendong sayang sorang budak neh . naseb baek kecik , siap buat gaye rengek2 lagi . HAHA

ツhʋƨиα ツ said...

mcm real dia punya luka!

lgi2 kalu dpt leader yg GK kan
rmai2 pn xguna haha ank2 buah tgok sayuuuu je

kena cntohi wonderpets. 3 ekor je xpyah bnyak2 :D

I.Hazwani said...

alya;
ala femes kejap je haha akk femes kejap jugak ke?

I.Hazwani said...

teah:
kendong sayang? apa tu? mcm tak pernah dengar haha

I.Hazwani said...

husna;
GK tu amende? haha Group Kumpulan ke? dia nih tak habis habis wonderpets. tau la wonderpets comel macam _____ kan kan ;P