Sunday, February 20, 2011

Tak sihat, pergi klinik

Heyy!

Ada budak tengah demam dalam rumah ni. Adik kedua saya aka adik tengah lah tu. Maka dengan kata putus ibu, kami ingin menuju ke Klinik Rosli. Eh ehh Poliklinik Annisa bukak. Dah ada yang dekat, buat apa nak pergi jauh jauh kan?


Kesian adik akak. Terus muka kurang peratus kecomelan.
Lepasni ada orang nak datang mengorat lagi tak? Eheh


"Macam malas je nak tunggu. Rasa nak kua dari sini"


"Takpe, sabar tu separuh dari iman. Sabar jelah tunggu ibu ngan abang kua"


"Yeayy finally keluar jugak!
Eh eh apesal saya yg over ni?"


"Lawa tak muncung saya?
Ingat kakak kakak kat luar sana je ke boleh buat?"



"Btw sila teka ketinggian saya"

Gambar budak demam tak banyak pulak sbb dia demam. Si adik ni terlebih rajin membuli abang dia. Mentang mentang abang demam ye -.-

No comments: