Sunday, January 02, 2011

Mini Panda

Heyy!

Harini pun nak guna 'saya' lagi. Entry pertama 2O11 dimulakan dengan kata ganti nama diri 'saya.


Vanilla & Chocolate Shortbread.



Yang penting, dia berbentuk panda. Panda comel.
Comel macam ____. Fill in the blank.



Satu untuk awak. Yang lain-lain untuk saya sorang.
=)


Ibu : Mini Panda tu nanti share dengan adik adik ehh
I.Hazwani : Ala, taknak share MR. PANDA dengan diorang~

**tutup mulut**

Terlepas cakap. Tersilap cakap. Tersasul.
Ter- itu adalah sesuatu yang tidak disengajakan. Harap maklum.

Pesanan untuk 'awak' yang akan away selama tiga bulan; jaga diri baik baik. Taknak jaga diri pun takpe. Tapi saya nak jugak awak jaga diri awak. Apa-apa pun boleh jadi in three months kan? Takpayah jawab. Saya tak dengar pun~

7 comments:

nurain said...

hehehe..memang comel!waniho pon mam panda ek..

psstt..ade orang akan merindu ke jap ag~

I.Hazwani said...

@nurain
mestilah. panda ini sedappp. haha

psst, siapakah? XD

mardhiah ismail (: said...

COMELL SNGT HAHH ! :)

I.Hazwani said...

@mardhiah ismail (:
makanan comel ; barulah ada mood nak suap dlm mulut ;D

Cik Pieka said...

mini panda comel. tp MR PANDA mesti lagy comel kan. dpt agk spe la MR PANDA TO. yg PENTING bukan MIRUL lalala

I.Hazwani said...

@Cik Pieka
waaaani lagi comel kot. hahah agak agak sape jela kan Mr Panda tu~ lalalalala

Trah Wann said...

OHemGEE lama dah tak makan biscuit panda :0