Friday, December 17, 2010

Magic Girl

Heyy!

Tadi aku gaduh dengan abang so aku pun lari pergi rumah Ida.  Masa tu dah 4PM, hujan renyai renyai. Sanggup pulak aku keluar rumah. Yelah, sebelum berlakunya pertumpahan darah dalam rumah antara abang dengan aku, baik si adik ni mengalah.

Pukul 4.50PM, dah melopong depan TV; tengok Music Bank. Aku ni mana pernah tengok Music Bank. Tengok pun masa dekat rumah Ida je. Ahh bestnya tengok walaupun takde English Subtitle.

Ingatkan Orange Caramel yg nyanyi lagu Magic Girl, rupanya orang lain nyanyi. Comeeeel gila. So girls, aku tahu korang suka manusia yg cute kan kan? Nahhh, tengoklah ni diorang nyanyi lagu Magic Girl. Ternganga mulut haku tengok diorang. Kecomelan mereka terserlaaaah.




Tadi blogwalking dekat blog Mimi so terjumpalah video ni. Haha comel tak comel tak? Comel macam _____ kan? 

18 comments:

ezzatyrah said...

natang hape yang dorang menari tuh ? HAHA . sumpa lawakk .

I.Hazwani said...

@ezzatyrah
Tapi comel XP

zawani said...

AWAK! kikwang saye comel mcm awak haha:)

I.Hazwani said...

@zawani
mcm ada pape je ni. haha saya nak pinjam kikwang AWAK punya boleh? XD

• Alya • said...

tak reti la korea korea ni x)

I.Hazwani said...

@• Alya •
haha mcm akak reti sangat je PXP

PinQib said...

hehe. pahamm ker. hentam jer la labuu kan kan kan/?
Baby ROBOCOP | Kontest LAGI | Gaduh MANJA! |

I.Hazwani said...

@PinQib
haha boleh cari translation XP

zawani said...

mane boleh! amik je la l.joe AWAK tu sye da ade kikwang SAYE! haha!

I.Hazwani said...

@zawani
ape? SAYA punya? OH MY GOD. SAYA punya ehh? L.JOE SAYA PUNYA YEAYYY.
Kikwang pun saya punya jugak yeayy

Teah Flop (: said...

chumel2 dan lawaak , HAHA

I.Hazwani said...

@Teah Flop (:
Hahah apa yg lawak? Comel apa diorg tuu

zawani said...

eh makcik nie tembak kang baru tau... dah ade minhyuk dgn l.joe tu dah la!haha...

I.Hazwani said...

@zawani
Hahah mana cukup dua! Nak laaaagi

kata kila said...

errrrrr..nak sarung tangan depa pakai tu.

zawani said...

nak lgi pilih la yg lain... jgnla pilih kikwang SAYE... amik la kwanghee tu sian die! haha

I.Hazwani said...

@kata kila
Mana nak cari eh? Haa try tanya diorg mana diorg dapat :P

I.Hazwani said...

@zawani
Awak pernah dengar tak ayat ni: SHARING IS CARING.

Haa, kita kena share tau. Tak elok tamak tamak/kedekut nak share hahaha