Friday, December 24, 2010

LIRIK : Diam-diam by Tilu (cerita aku dengan lagu ni)

Heyy!




Wajah yang tampan
Sunggu menawan
Dan juga kaya ku suka dia
Tapanya kaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya

Saat kau menghampiri diri ku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku diam-diam
Aku jatuh hati pada mu

Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin kau tahu

Sungguh menawan
Dan juga kaya ku suka dia
Tapanya kaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya

Saat kau menghampiri diri ku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu

Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku Ingin kau tahu

Saat kau menghampiri diri ku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu

Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin tahu diam-diam
Aku jatuh hati pada mu
Ku ingin kau tahu


Haa jatuh hati pada siapa tu? Betul weh, tak tipu. Masa 'dia' datang dekat dekat aku tu kan, aku mula rasa dup dap dup dap. Dia datang dengan penuh bergaya, bersama dengan sehelai nota kecil di tangan.



Dia diri depan aku yg baru sahaja melabuhkan punggung di atas kerusi yg tidak empuk. Mata bertentang mata. Uish debor nihh. Apa ni bang. Jangan la main eye contact. Lemah betul lah kalau lelaki pandang mata aku. Macam nak berair mata.




Dia pandang aku;
aku pandang dia balik.
Dia angkat kening;
aku buat hidung kembang.
Dia bersuara...




YE DIK? NAK ORDER APA?



Datang-datang je kat aku terus tanya nak order makanan apa. Takde nak bagi salam ke hape eh. Wuwuwuwu. Baiklah jangan risau. Abang tu terlalu tua lah. Takde lah tua sangat kot. Tapi pada aku, dia nampak tua. Sebab aku muda.

16 comments:

Trah Wann said...

Kuranggg hasem T_____T abang pelayan rupanya .

• Alya • said...

tk tahan part hidung kembang tu. HAHA :P

CT AiSYaH said...

lirik lagu ni, berkaitan rapat dengan sayaa...
huhuhu~ XD

nurain said...

hahaha..nakal..btw.nice song dik!

I.Hazwani said...

@Trah Wann
Ahh handsome lahh

I.Hazwani said...

@• Alya •
akak tak reti nak buat angkat kening tu, so buat jela hidung kembang

I.Hazwani said...

@CT AiSYaH
Ohoo, wuuu, ada cerita disebalik lagu ini rupanyaaa ;D

I.Hazwani said...

@nurain
Mana ada nakal. Ni tengok niii *buat muka inesen*

Fxysche Nas said...

haha
dlm hati baru nk berkate " sweeeet" sebb bw nota kt tgn kn..
cett..rupenye abg pelayan..tak jadi la =|
hehehe

I.Hazwani said...

@Fxysche Nas
ehh sweet lah jugak tu. haha

Anonymous said...

Laa, ingatkan nota kat tangan tuh tertulis " I laf u " or something like that. Rupe-rupenyerr. heh. Hampeh . BTW nice post

I.Hazwani said...

@Anonymous
Haha kan best kalau dia tulis mcm tu.

my name is nyna said...

suke~ hahah .
abg pelayan rupenyee .

I.Hazwani said...

@my name is nyna
comel. handsome. hai handsomeee

Ahmad Hanif Abd Halim Azmi said...

tak sangka happy ending kat hujung tuh =P

I.Hazwani said...

@Ahmad Hanif Abd Halim Azmi
happy lah sangaaat. haha