Friday, December 31, 2010

Apa yang perlu dibawa ke sekolah ( versi budak zaman sekarang )

Heyy!

**harini nak guna 'saya'. boleh? takpayah jawab. tak dengar punnn~

Tadi masa tengah online, ada orang tanya nak bawak apa kat sekolah hari Isnin nanti. Hehehe palehotak pun mula memproses sesuatu untuk update blog. Korang mesti taktau nak bawak apa masa awal awal bukak sekolah kan? Takpe takpe, owner blog ni pun sama jugak (masih belum bersedia menggunakan kata ganti nama diri 'saya' haha)


Antara barang yang PERLU dibawak adalah :





pelik kan apesal lah sekolah tu punya tandas perempuan takde cermin.
ni sebab sape entah suruh remove itu cermin besaaar punya dekat luar tandas perempuan.
alasan: sebab pelajar perempuan asyik tanya pada cermin,
"cermin cermin pada dinding, siapakah pelajar perempuan paling hawtt dan cun dekat sini.
baik kau sebut nama aku. kalau tak aku pecahkan kau!"
oh cermin, saya benci awak. baguslah awak dah takde.

**saya selalu pergi bilik guru sebab dekat situ ada cermin. huahaha




selain tu, ada jugak yang bawak satu kotak bekas mekap.
diorang ni nak pergi sekolah ke nak pergi opera. entahhh
sebab tu lah cikgu cikgu harus sediakan 
pembersih mekap & tisu kapas.
supaya boleh bersihkan muka pelajar yang pakai mekap



yang ni, takde huraian. buat huraian sendiri.
nanti cikgu kasi markah :)




situation yang selalu sangat dilalui. sape tak pernah?
bila cikgu keluar kelas, mula lah keluar macam macam bau.
nasib baik bau durian tak keluar.
kadang kadang, masa cikgu dalam kelas pun bantai jugak spray satu kelas.
nanti nak letak airwick kot dalam kelas. cik cikgu sekolah ku,
boleh tak kita letak airwick lavender? biar cikgu relax je.
takpayah marah marah kitorang yang nakal.
boleh la boleh la~

sumber: sini
yang ni khusus untuk budak yang minat Kpop Jpop Tpop dan yang sewaktu dengannya.
dekat dalam majalah ini, korang boleh claim artis artis comel tersebut ialah suami/tunang/boyfriend/bekas suami korang.

CAKAP CEPAT SAPE BAWAK MAJALAH NI!
**erh saya tak bawak. saya baca je bila orang lain bawak.
saya tak bersalah.


Yang ni Top5 barang keperluan student zaman sekarang. Yang lain-lain? Boleh tanya pelajar zaman sekarang, apa yang diorang bawak. Huehehe.


Keperluan saya untuk pergi ke sekolah...? Saya nak bawak 'dia' sekali pergi sekolah. Boleh tak? Okay takboleh. Ye ye saya tau takboleh. **mata start nak berair

17 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~

bawa2~

=p

fatihahnur ♥ said...

Siapakah 'dia' ? Hohohoho :D

Mimi ! said...

yea, saya mengaku saya bawak epop ke sekolah =.="

twinkle twinkle said...

huhu sume tu xpena bwk :D

I.Hazwani said...

@LORD ZARA 札拉
ops, jangan report dekat pengetua :D

I.Hazwani said...

@fatihahnur ♥
'dia'? siapakah?
**dia tanya kita, kita tanya dia balik~

I.Hazwani said...

@Mimi !
bgtau cikgu! nak?

Oreo said...

cool !

mmg budak sekolah bawak2 benda2 ni je yg banyak.

I.Hazwani said...

@twinkle twinkle
asrama mana boleh bawak semua tu ;D

I.Hazwani said...

@Oreo
tau takpeee. hoho

Syira Bieber ♥ said...

Haha, entry yang comel.. Blog pon comel. Hihii :D

Cik Pieka said...

terbaek !

I.Hazwani said...

@Syira Bieber ♥
ngeehee~

I.Hazwani said...

@Cik Pieka
"bak kata mereka yg terbaik dari LADANG" haha

Ahmad Hanif Abd Halim Azmi said...

top 5? mana lagi dua cik wani ooi?
no 2 tu salu aje bawa.. 1,3 tak
tapi tahun ni, no3 wajib bawa pegi sekola
^^

I.Hazwani said...

@Ahmad Hanif Abd Halim Azmi
apa yg lagi dua eh? haha
nombor 4 tu tak bawak?

Ahmad Hanif Abd Halim Azmi said...

apa yang keempat?
heh.. majalah?
saya tak baca~