Friday, November 12, 2010

Seminggu mempunyai mata panda sudah tamat!

Heyy!



Pertama sekali nak bagitahu yang Exam is over Yeay for me. Eh, kan aku cakap yeayy untuk aku. Yeayy lah cepat! Ish





Seterusnya, Cikgu L panggil nama aku untuk ambik balik kertas lukisan masa exam hari Isnin. Untuk pengetahuan, aku tak minat dan tak pandai bab bab melukis atau matapelajaran Pendidikan Seni.

Nak bangga jap: Heh ni kerja Seni aku yg first dpt markah tinggi sepanjang sekolah dekat Panglima nih. Markah tigapuluhlapan per empatpuluh padahal buat poster kat atas ni cincai-cincai mcm budak tadika je. Mungkin ini kah yang dinamakan seni~




Pelajar: "Cikgu, nak tali lagi satu boleh? Tali saya ni saya dok main main ikat tadi terus tersimpul mati"
Cikgu: *gelak* Ngade-ngade lah awak ni. HAHA ambiklah *geleng kepala*

Tu lah kau! Nak sangat main ikat tali dekat pencil! Last last terus simpul mati sampai takboleh bukak. Lepas dapat tali baru, terus ikat tali dekat kertas jawapan. Dah serikkk




Inilah punca kenapa aku dok main-main dengan tali. Semata-mata nak cover tengah tengok 'nota rujukan'. Sorok dekat bawah lipatan baju je. Hampir kantoi jugak la sbb ada cikgu tetiba masuk class. Nasib baik Amal dah kasi alert.





Mentang mentang exam dah habis, boleh baca novel seram dengan sakan. Kalau tekak rasa haus, minum lah Vanilla Coke. Ni update cepat cepat je sebab nak pergi shopping lepastu pergi Gambang Waterpark . Kes lepas tension dok pulun study sampai 2-3 pagi lah konon. Huahaha



Abang: Kata nak update blog kejap je. Lama dohh ni.
Aku: Lama ke? Rasa mcm baru je lagi dok depan laptop. Jap, sikit je lagi nak update.
Abang: Alah, tido kat Gambang tu sehari je. Takpayah la nak say bye bye dekat kawan kawan blog mcm nak pergi setahun dua~

4 comments:

twinkle twinkle said...

yeay exm da hbs,,mesti result gempak :)

airi said...

hahahahaha XD

khalidrizuan91 said...

singa ni kaler ijau cam toyol...repot kat cegu le

Yaya.kiddo ;]] said...
This comment has been removed by the author.