Friday, November 26, 2010

Bulu mata

Heyy!







Sekarang bagitau aku, image mana lagi comel? Kambing tu or singa? Ala, aku tau singa tu comel kan? Lagipun Kak Mira yg tolong pilihkan image mana comel. Pilihannya sentiasa tepat! Wahh, bodek gituuu.


Tapi, betul ke kalau bulu mata jatuh belah kiri, ada orang benci kita? Then kalau jatuh belah kanan ada orang rindu/suka kita? Kalau bulu ketiak jatuh tandanya apa pulak?

8 comments:

twinkle twinkle said...

ahha,,bulu ketiak bole jatuh ke dik :P

I.Hazwani said...

@twinkle twinkle HAHAHA boleh la kot kalo musim kemarau~

PinQib said...

tengs.. lawat blog saya

I.Hazwani said...

@PinQib sesama :D

Amanina Sofea احمدل said...

hye..
lwak la post nie..
tp xpena blu ktiak jtuh yg ade pun kne ckur je..
hehe :)

I.Hazwani said...

@Amanina Sofea احمدل
apa yg lawak? aihhh. bulu ketiak jatuh tu tandanya korg tak normal lah ;P

khalidrizuan91 said...

cte ni mengenai engkau kan? kambing tu merujuk pd owg yg ko nyampah kan2? singa tu kompem engkau la kan? kalo gtu, tu singa jantan sbb ade rambut...

I.Hazwani said...

@khalidrizuan91
haah. kambing panggil aku singa jantan.