Saturday, October 30, 2010

Darah suka nyamuk apa?

Heyy!





Lokasi: Class budak Aktif
Situasi: Waktu rehat
Watak: I.Hazwani, ZNZ


I.Hazwani : Darah suka nyamuk apa?
ZNZ : Darah suka nyamuk O.
(ZNZ buat muka selamba sambil menghumban kan roti ke dalam mulut)
I.Hazwani : Sejak bila darah suka nyamuk?
ZNZ : ...


(Dua dua tak perasan ayat terbalik tunggang langgang)








Lokasi: Class sendiri
Situasi: Lepas rehat, waktu BM
Watak: Classmate (lelaki), I.Hazwani, ZNZ



Classmate: Kau lah bidadari dalam hidupkuuu *nyanyi lagu Yang Sempurnakanku, konon nak ceriakan suasana class padahal sumbanggg. Sedap lagi kalau Farid Asyraf (classmate jgk) nyanyi*
I.Hazwani: Sapa nyanyi tu awak? Eii meremang bulu ketiak
ZNZ: *gelak*
I.Hazwani: Silap, nak cakap bulu roma lahh tadi~


Harini dah semangat nak pergi sekolah ganti, tiba tiba ZNZ cakap dea tak pergi sekolah. Aku jadi malas nak pergi sbb takde teman nak cari gaduh nanti.