Monday, September 27, 2010

Sayang biar ikhlas

Heyy!







Awak, walaupun saya tahu awak ada scandal, saya tak kisah. Saya cuba terima. Sungguh, awak. Peritnya dalam hati, susah nak digambar dan tergambar. Saya sayang awak. Saya nak awak tau tu je. Tu je.




Saya tahu awak sayang saya jugak... tapi sayang bersebab. Saya ingatkan awak sayang saya seadanya. Rupoa-rupanya awak sayang saya sebab...






















...sebab saya pegang camera je kan! Hampeh punya budak kecik!














Amir Amir! Tunjuk Tigaaaa!



Soalan: Kenapa jari tiga tu senget?
Jawapan: Nak tau kenapa? Sebab aku tanya budak kecik ni umur berapa. Dea buat jari Tiga Senget tu sambil jawab TIGA TAON. So, trend Tiga Senget sudah meresap dalam diri aku. Jangan heran kalau lepas ni aku buat Tiga Senget tu. Itu tanda ingatan ku terhadap Amir Hamzah.


Awak panggil akak ni Kakak Tiger pon akak redha. Asalkan awak ingat kakak yang penat bermain melayan kerenah awak sudahh~ Penat btol melayan awak budak kecik! Nasib baik akak ni memang perangai budak kecik && ade adek kecik.

4 comments:

kata kila said...

cisss.saspender je

Syalice. said...

Haha. Kakak Tiger? Sweeeet :P

I.Hazwani said...

kak kila, uishh, relax kak. jgn bakar blog nehh. lalalalala~

I.Hazwani said...

syalice, sweet? tiger pon boleh kata sweet? omg pelik ;P