Tuesday, August 03, 2010

Memerlukan khidmat kaunseling?

Heyy !


Cikgu nasihatkan orang yang bermasalah macam aku untuk dapatkan khidmat kaunseling. Masalahnya, aku rasa aku takde masalah sampai kena jumpa cikgu tu.


-------------------------

Harini, topik yang diketengahkan bersama Nik, ZNZ and Firdaus adalah tentang rokok dan kesucian seorang gadis dan TERUNA. "Kau teruna lagi tak?" So lelaki-lelaki, jangan terasa hati pulak kalau lepas ni aku suka tanya kau teruna lagi ke tak. Saja suka-suka nak tanya. Macam aku kesah pulak kau tu masih ada keterunaan or tidak kan?



// Aku tak benci orang yg merokok since orang yang ada pertalian darah dengan aku pon merokok. Takkan la nak benci orang tu hanya sebab dea merokok kan? Tapi takde la aku cakap SUKA dgn perokok. Cuma tak berapa suka je.

No comments: