Wednesday, August 04, 2010

Kerana tali kasut,

Heyy !

Terjadi satu adegan bangang yang berpunca daripada tali kasut aku waktu PJ. (Sekarang ni sape penglihatannya tajam, mmg perasan tali kasut aku lain sangatsangat sbb tali kasut yang lama sudah terputus dek keganasan tangan ku ini.) Kiyaa pandang tali kasut ku sambil 'memuji',

"Kreatif jgk kau ni eh"
*Konon kreatif sbb tali kasut jenis lain, kasut pulak lain. Bijak bijak~ (Bongok jee)

Tetibe Aten yg maha blurr, bertanya,
"Hah ape nye?"

Aku:
"Kau tak perasan lagi ke?"

Aten:
"Perasan ape?"

Kiyaa menyampuk,
"Eii kau ni memang L E M B A P"

Aku pulak yg blurr.
"Ape? L.. E.. M.. B.. A.. P... ooo LEMBAP ehh?"

Kiyaa:
"Ni lagi sorang L E M B A P"

Aku:
"Dah, kau tu L A J U sangat la eh?"

Kiyaa:
"L..A..J..U? Ape tu? Ohh! LAJU!"

Aku:
"Hek eleh kau pon same jugak L E M B A P"

Aten:
*BLURR*

Kesimpulannya, jangan mengata orang. Kau sama jugak la. Tiga-tiga L E M B A P dalam bab mengeja secara lisan.

No comments: