Sunday, August 08, 2010

Jadi macam dulu?


Aku bukan macam dulu. Lantak kau lah nak sentap ke apa ke dengan aku. Tak kuasa dahh nak pujuk rayu macam duluu. Macam takde keje lain agaknya aku ni dok memujuk meminta-minta kemaafan dari org yg sombong-bajet bagus. Pergi mampos kau lahh. Sikit-sikit, tahan la lagi. Cakap sikit, merajuk. Marah sikit, off handphone.


DELETE AKU CEPAT DARI INGATAN KAU. Pergi bangunan tinggi. Kalau kat Kuantan ni, kau pergi ECM pon dah cukup tinggi utk disahkan koma kot. Koma duatiga hari, lepastu doktor sahkan kau hilang ingatan terhadap seorang budak perempuan yg buat kau kecik hati iaitu aku. *Haa tu idea bodoh dah muncul dah.



Penat aku nak mintak maaf kat semua orang. Pergi lahh. Esok, lusa, minggu depan, sampai bila-bila pun jangan muncul dalam FB/Twitter/Inbox/YM aku. Aah untuk semuaa orang. Esok, lusa, nampak aku kat mana-mana, silakan menyorok, invisible atau gali tanah untuk tanam diri kau. Nak sangat mengelak dari aku kaaan? Hah pergila, pergi pergiii.

No comments: