Sunday, August 01, 2010

Aku suruh kau pakai kan?

Heyy !

Tengah hari tadi pergi SK TUNKU AZIZAH sebab diorang ada acara sukan. Tak plan pon nak pergi. Sampai je sana, terus ikut Firdaus pergi dewan. Jumpa Nik, Nursha, Ainun dan L. Mcm takde tempat lain lagi je nak terserempak dgn L.

Skip. Nik marah,

"Wei Winnie, kau nak pakai seksi pon agak agak ah. Sekolah nii. Nape tak pakai tudung? Aku suruh kau pakai kan?"

Ceh ceh baik pulak tetibe nak suruh pakai tudung kejadah ni sume. Takpe, manusia berubah kan? InsyaAllah aku ubah diri pakai tudung dgn sepenuh masa kat luar rumah.

No comments: