Thursday, July 01, 2010

Sebab awak manis.

Heyy !

ZNZ cakap: "Kalau baca blog awak, lepastu nak bandingkan dengan diri awak yang depan saya, macam lain. Dekat blog nampak gedik gataiii je dengan laki tapi tengok real... macam tak sama je"


Lagiiii: "Awak ni macam ada dua identiti. Kadang-kadang perangai macam laki kadang-kadang perangai macam pompuan. Nak cakap macam hipokrit tapi tak sampai hati pulak"

-----

Sebab tu la orang cakap, jangan menilai orang daripada blognya. (Aku la yang cakap gitu). Yeah sesetengah orang tu terpamer la peribadinya melalui penulisan blog tapi peribadi aku terpamer bukan melalui penulisan blog secara keseluruhan. Ada sesetengah perkara yang nak tulis tapi tak tertulis sebab aku tau budak sekolah aku sendiri baca blog ni.

//Haritu cabar Kambing utk cari blog ni and ternyata Kambing sahut cabaran. Kau memang Kambing sejati lah! Bak kata Justin Bieber kesayangan Zirafah: Never say never.


Aku rasa ada satu roh lelaki yang takde badan lepastu tersesat pulak dalam diri aku. Sebab tu identiti aku ada dua. Aku taktau bila perangai 'lelaki' tersebut menguasai diri. Ehh tau sebenarnya tapi takkan nak cakap. So now saya sedang menulis sebagai perempuan sebab saya sememangnya perempuan. Mekaseh ^^


Motif tulis entry ni: Dah berapa hari tak update blog, aku menyampah tengok muka budak kat bawah ni pegang mug DutchLady. Kalau dapat jumpe budak tu memang kena lempang la nanti.


Tadi kat sekolah...

"Ish. Nape banyak sangat semut kat saya ni?"
"Sebab awak manis!"

12 comments:

Syalicious said...

Aha, wani memang sweet :P

I.Hazwani said...

eleh yela sgt
ni bodek2 ni, nak ape?
ahaha

ツhʋƨиα ツ said...

yeah setuju sangat2
blog bkn la tmpt nak judge org
:)

oh yea siyes SEGAN nak wat pape
kalau org bace blog kte
kan ?

kkdg nak tulis smething tp mcm ada block
ahaha dah jd mcm hipokrit lak.

eh comel nye gune saye awak !
ha lalala

Syalicious said...

Ehhh, mane tau? Mhm, saye nak chocolate satu, boleh? Hehe, manis betol kakak nih <3

Trah Wann said...

eleh , orang lagi menyampah tgok mukaa model mug tak jadi tuh . :p

I.Hazwani said...

sya:
coklat? boleh je tapi kena dpt lempang dululah ye.
nak? ;DD

I.Hazwani said...

husna:
tp jgn lah pulak agree 100%. sesetengah org mmg tak setuju dgn ape wani tules. haha. most of the time, budak sklh wani mmg suke google name wani. yg peliknye, mane diorg taw wani ade blog nieee. tiap2 hari nk google. sehari tak google mmg tak sah.

-comel la sbb kitorang kan kawan. ahaha-

I.Hazwani said...

trah:
eleh, menyampah ke jeles? ngaku je lahh. haha

.miss d'ieyna. said...

akak segan klu family akak p bc blog akak.
mau nya bantai kena gelak.
hahaha.
klu kawan2 nak bc x pe.ok lg.
tp kdg2 tu rasa mcm terbatas la plak nk tulis apa2 sbb nak kena jaga hati bnyk org kan,

I.Hazwani said...

aa same lah
tp kdg2 je wani bg family bace
diorg bace bile wani bagi diorg bace
haha
kwn2 pon mcm ta ramai taw blog nehh
tetap jgk bahaye
haha
papepun, tulis blog, kene pk perasaan org :D

Cik Pieka said...

awk mmg manis :D

I.Hazwani said...

awk ikhlas ke ni?
hehe