Sunday, May 16, 2010

Tudung remaja?

Heyy !

Makcik: Dik, ni meh la tengok tudung remaja.
: *terkebil-kebil*
Makcik: Ni hah ada selendang-selendang KECIK yang budak suka pakai sekarang.
: *senyum*

Entry ni ditaip semalam (Sabtu). Saja taknak publish semalam sebab semalam kan dah update.

17 comments:

ツhʋƨиα ツ said...

:) siryes glad to hear this :)

wani tau , usna pun mcm err err cmne nk ckp eh ?
ada ustzh cakap, umo macam kte ni tenga cr personaliti diri.
emmm gitu kot.

tp siyes , usna pun tenga cri something. err err entahhhh.

pape je komen ni wakaka

airi said...

ahaha
pkai tudung,pkai slendang kat atas
=D

I.Hazwani said...

husna ;
cari something ?
haa cari pasal nak ?
;p

I.Hazwani said...

airi ;
rimas
panas
tkde keje pakai berlapis-lapis mcm kek lapis
haha

airi said...

haha
baru warna-warni d aidilfitri~

I.Hazwani said...

yg tu tunggu raya cina nnti yee (tetibe je raya cina)
bwekk ;pp

airi said...

wahaha
npe ta depabali jer~

I.Hazwani said...

depabali ?
ohh lambat kot nk tunggu
ahahaha

airi said...

ahaha
raya cina da lpas~

I.Hazwani said...

erk
yelah
hari gawai je la

airi said...

aha
ari mnggu jela senang ^^

I.Hazwani said...

susah laa
tiap2 minggu kena pakai
;P HAHA

airi said...

ahahaha
abes ari apa plg snng pkai?

I.Hazwani said...

mari lah pergi hari-hari
hakhak

airi said...

haha
xde kaitan
anda kalah!
haha

I.Hazwani said...

tgk tuh
asyik ckp SAYE JE YANG KALAH
tknk kalah la
awk je yg kalah

airi said...

xnk2
sy xmahu!