Thursday, April 15, 2010

Singa betul dah datang. Nak kena baham?

Heyy !



Sape boleh tahan kan tiap tiap hari kena sakat? Aku pun tak. Memang niat nak gurau, tapi kenalah ada batasan kan? HAHA pandai. Harini aku tak sihat, takde mood. Jangan lah sakat aku ke apa. Tak pepasal dah aku mengamuk betul macam singa. Lepastu tak pepasal dah berlagak macam samseng dalam kelas. Tak pepasal jugak lah aku pergi tolak orang lain yang tak bersalah. Terus lari pergi cuci muka sampai ramai nampak muka menangis aku. Boleh pulak pergi ponteng kelas kejap. Lately aku suka buat benda benda macam ni. Ponteng, buat muka, tak siapkan kerja sekolah(korang pun biasa dah), keluar dengan takde tudungnya lagi. Dulu aku takde teruk macam ni. Sape yang patut dipersalah kan? ENTAAAAAAH.


Yang lawaknya, aku dengar Amal cakap Farid kecoh kecoh je tanya dalam kelas tadi lepas aku lari keluar,
"Sape buat Winnie aku gitu? Wey wey sape buat?"
Lebih kurang gitu la ayatnya. Takde kerja la aku nak hafal kan ayat Farid tu kan?

Tau demam, gedik jugak nak pergi sekolah.