Friday, April 09, 2010

Ini bukan cerita 18tahun ke atas.

Heyy !



Tadi kitorang macaam perbahasan la kiranya masa waktu BM. Topik yang diketengahkan sangat senang, 'Kaum Wanita Patut Menjadi Suri Rumah Tangga Sepenuh Masa'.

Pembangkang(perempuan) dah bagi banyak hujah tapi ada je pihak pencadang(lelaki) nak lawan lawan balik. Biasaaaa eh! Maka, terjadilah satu babak dimana si Amir a.k.a Adik ni beri hujah yang buat satu kelas terus tergelak dan diikuti juga dengan cikgu.
Hujahnya adalah seperti berikut:

"Dah tu kalau suami dengan isteri sama sama kerja,
nanti macam mana nak layan sama-sama?"

Rasanya faham faham sendiri lah maksud LAYAN dalam ayat tu.


'Comel' pulak dah nama yang dorang bagi. HAHAHA BENCI BENCI BENCI! *tiru gaya Adik F*

18 comments:

nabilah said...

Hahahahahaa ! LAYAN ? wow ! Bluee :P

I.Hazwani said...

tengok
byudak darjah enam pun otaknye dah berkembang pesat
entah pape je lah
HAIH HAHAAHA

Cik Pieka said...

haha teruk teruk, siot je ea. klu wunny da f5kan. wunny taya na malu2 na layan cmni. sriyes. cikgu wunny pon takan senyum sbb dy akan ckp "watpe na malu. kamu da besa" haha

I.Hazwani said...

eceh ckp cm berdasarkan pengalaman je kan
ehemehem

twinkle twinkle said...

haha awl gile da kupas tajuk neh ;D

Qyn said...

HAHAHAHA. Ape layan tu? Kakak 18 taon ni pn tk fhm ni. Maju btol adik adik 14 taon ni. HAHA. Hebat! xP

I.Hazwani said...

kak faqiha ;
yelaa
tak reti dah buat karangan panjang lebar

I.Hazwani said...

kak qyn ;

eh eh
tiputipu lah taktau lagiii

khalidrizuan91 said...

x phm le istilah yg korang uar2kan tu...btw, pe nak jadi bdk2 zaman skg ni...x phm ak

nabilah said...

Ohoho . Ustazah Wunny dh mrah .
Ampun Ampun . KeBLUEan otak amat dikesali :D

I.Hazwani said...

khalid ;
grr tipu lah weyy kaw ta phm

I.Hazwani said...

nabilah ;
tulis direct je ek
HAHA
nasib baik cakap BLUE
kalau BIRU ?

v.z[cheese] said...

errr, nak tny.
kt mne ek nak edit blog? mcam u pnye.

I.Hazwani said...

eh tak lah
ni buat sndiri jee
tukat code
thats all
:)

v.z[cheese] said...

nak tukar code kat mane ye?

I.Hazwani said...

pergi Edit HTML
then godeh2 lah code itu
or if ta phm jugak , boleh pgy sini-
http://kacangberangan.blogspot.com/2010/03/tutorial-make-your-own-layout.html

v.z[cheese] said...

okay, thanks ! :D

I.Hazwani said...

oke ur welc :)