Wednesday, March 17, 2010

Surat love love untuk cikgu komputer.

Heyy!




Baju kuning ituuu.

Cikgu. Tiba tiba saya rasa macam nak dengar cikgu panggil saya IZZAT.
HAHAHAHA supaya saya boleh balas dendam balik.



Izzat.
Alaa cikgu! Tambah la I kat belakang.
Eh nak buat apa tambah u kat belakang? Saya taknak.
Benci la!



Keluar dah nada gedik disituuuu.
Haish. Cikgu. Apesal eh cikgu suka panggil saya IZZAT? Saya tahu saya kacak. Saya sangat tampan. Semua perempuan cemburu sebab tak dapat saya. Saya pandang lelaki. So ada sesape berminat? Boo at me! HAHAHA

---------

banyak buku nota yang aku jumpa masa kemas bilik tadi. dalam buku nota tu, banyak tulisan tangan comel yang terhasil oleh aku. banyak tak banyak jugaklah biodata kawan kawan. dan jugak cikgu komputer.

dengan warna wani warninya terpampang kecik kecik nama Puan Hetty Nuraini. punya la berdebar debar nak call cikgu. dah tekan butang call tu, tiba tiba tak jadi nak call. mesej je. yes! aku tak salah orang. nasib baik cikgu guna number sama. kalau tak taktau la mana lagi nak cari cikgu kan.


ni cikgu yang mengajar kelas komputer kat SKIMU dulu. kalau tak silap, 2005. lama sangat. tapi terharu. cikgu simpan lagi gambar kitorang. rindu sangat kat cikgu. tanpa cikgu, sampai sekarang kot saya tak tahu guna Clip Art. yang ajar buat screen saver bagai. cikgu jugak kan? jasamu dikenang lah cikgu. atas ajaran cikgu, takde la saya ni macam blurr je kan.


yang ajar copy and paste. highlight text. resize text. cikgu jugak. walaupun nampak macam tak penting tapi besar impaknya dalam hidup saya sekarang. sukahatinya saya buat macam macam warna dalam blog ni. cikgu nampak tak? kami ibarat kain putih. cikgu yang kena colour colour. ecewah macam budak tadika pulak ye main mewarna.


TERIMA KASIH CIKGU :)

Persamaan dua dua cikgu ni ; LAYAAAAN JE PERANGAI BUDAK TAK MATANG YANG SEBAYA MACAM AKU NI.
And ajar things about computer. Tentang luar dan dalam komputer.

29 comments:

Iffah Illina said...

Kak wani , warna kuning or green .
Kalau iffah kate warne green maksudnye Iffah kena pakai spec.

Kalau kak wani salah , kak wani pakai spec.
HAHA

See Wunny said...

Kuning lah budaaak !
konpem
kak wani taw la sbb kak wani perna nmpk
(kot)
HAHAHAHA

Iffah Illina said...

Confirm kena beli spec lepas ni .
HUAA

tkah. said...

heh.

kuning ke. hijau lah you. bhaha

nabilah said...

Kak Izzat ,
Awak memang hensem . Kalah Justin Timberlake . Betul tak Abang Izzat ?
HAHA . Kalah iwonn ! Boleh awak jadi pkwe saya ? BOOO ~ :D

See Wunny said...

iffah ;
bwek bwek
entah la
gambar ni kan suke maenkan mate org

See Wunny said...

tkah
u jgn la sokong iffah
SOKONG I !
wakakaka

See Wunny said...

eh mule2 panggil kakak
tibe2 panggil abg
wakakaka
sorry
not interested in GIRLS
boys sahajaaa
;P

nabilah said...

Abang Izzat . Sedihnyee kne reject . wuwuwuw T____________T
HAHAHA . Abang Izzat gay . haha ;p

See Wunny said...

HAHAHAHA
nabilah dengki sbb tu ckp i gay
;PP

ツhʋƨиα ツ said...

wahh wahh baju kuning tu ke cikgu comp ? wahhh sangat segak ye HAHAHA :p ehh cekgu muda lah. :) sama cekgu IT kat skolah. wahh sengaja ye letak cekgu IT muda-muda ? patut lah skarang ramaiii yang celik IT neh.

:P :P alamakk tetiba rindu jugakk dekat cekgu IT dulu. T__T

IZZAT , what a wonderful name u have. :D

lepas ni husna akn slalu komen post wani ye ? ehh silap izzat. :P

See Wunny said...

husna !
kite skg smbil tgk skrin comp , smbil tgk cegu lah
wakakakaka

whattheFRIED CHICKEN !
haish ape ni ape ni
takmau laa
*kire oke la kot panggel izzat drpd hazwan*
HAHAHAHA

ema.razali said...

wunny , cikgu laa insan yang terbaik ;)

See Wunny said...

eh ade lagiii
ibu ibu bapak bapak siapa yang punya anak bilang akuuu~
HAHAHHA

nabilah said...

alaa . jom la kapel . KAHKAHKAH :D
Knpe kak wunny comel (?) :D

Fi3 said...

siannye akq dpggil 'izzat' . hihihi , tp oke per.sdp lah tue . hahahahaha :D

See Wunny said...

eh budak ni
awk tu pelajar lagi
HAHAHA *mcm kak wunny ni da keje je*
nape kak wunny comel ?
bersyukur je la ALLAH kasi kite rupa yg sempurna dik
kadang2 luar je nmpk lawa tapi dalam . belum tentu
*ni mmg ade pade diri akak . manusia ta perfect*

See Wunny said...

HAHAHA nasib baek fi3 ambek haty akak taw

nabilah said...

Sape kata kak Wunny tak bek ?
Kak Wunny baikk . :D Macm Nabilah .
HAHAHAHA ;DD

See Wunny said...

eh time kasih puji sndiri
dan JANGAN PERASAN
HAHAHAHAHA bwekkkk

Farah Azizan said...

budak kichil comel,
boleh ltk tagboard tak?
susah nak komen2 (:

anyway, izzat mmg hensem.
gegege XD

See Wunny said...

wakakaka
takmau
benci sudah sama tagboard

Farah Azizan said...

oraito budak kecik.
thanksss ;)

izzat hensem :P

See Wunny said...

yea izzat hensem
sape cakap izzat ta ensem , malam ni kene cekik eh !

fateen said...

hello :) hey check your link sbb haritukan you ade masuk contest dekat blog i :)

See Wunny said...

okee
*i ade uat slh ke ?*
dupdapdupdap

uyuun dex lee said...

oh, cikgu baju kuning atau hijau atau ape-ape lah tu sepupu akak you. haha. ^^

tesengih-sengih bila nak ckp assalamualaikum cikgu. haha.

I.Hazwani said...

eh alamaaak
budak panglima ade jugak
haish
HAHAHA
yeke sepupu ?
shh diam3 yee ?
:D


mesti kekok time na bg salam kan ?

khalidrizuan91 said...

@uyuun dex lee
xde pon baju hijau...colorless ade le